Tervetuloa ohjaajaksi -koulutus Teuvalla 21.1.2015

18.12.2014

Tervetuloa ohjaajaksi -koulutus Teuvalla

Liikunnan harrastaminen urheiluseuroissa on lasten ja nuorten suosituin harrastus – lähes puolet lapsista ja nuorista on mukana urheiluseurojen toiminnassa. Uudet koulutetut ohjaajat ovat tärkeitä, sillä heidän avullaan seurat voivat ottaa uusia lapsia ja nuoria mukaan toimintaansa ja samalla myös seuran toiminnan laatu paranee.

Tervetuloa ohjaajaksi -koulutus on starttikoulutus urheiluseurojen uusille ja aloittaville, pääasiassa 6 – 11-vuotiaiden lasten ohjaajille ja valmentajille.  Koulutuksessa keskustellaan ja etsitään yhdessä ratkaisuja mm. ryhmän hallintaan ja harjoituskerran suunnitteluun.

Koulutuksen tiedot

Koulutus järjestetään Teuvan Rivakan tilauksesta, Koulutus on avoin myös muiden seurojen osallistujille.

Aika:              Keskiviikkona 21.1.2015 klo 1821

Paikka:           Syreenin koulu, Porvarintie 41B, 64700 Teuva

Koulutuspaikkaan liittyvät kysymykset: Riitta Ylihärsilä, p. 040 830 0474.

Saavuthan ajoissa paikalle.

Kouluttaja      Kouluttajana toimii Maritta Nurmi.

Ilmoittautuminen 12.1. mennessä sähköpostitse. Riitta Ylihärsilä, riittaylih@gmail.com

Kerro seuraavat tiedot: Nimi, ikä, seura ja sähköpostiosoite. Selvitä mielellään myös seurasi laskutusosoite.

Hinta              Koulutus on 50-60 euroa / seura, riippuen osallistuvien seurojen määrästä

+ 10 euroa / osallistuja (= vihkon hinta).

Varusteet       Tarvitset koulutukseen mukaan mukavat sisäliikuntavarusteet ja muistiinpanovälineet.

Osallistujille on varattu kahvit yms. Varaa mukaasi käteistä rahaa.

Koulutuksen keskeisiä teemoja ovat:

• Ohjaamisen perusteet: ryhmän hallinta ja harjoituskerran suunnittelu
  • Ohjaajana ja valmentajana toimiminen
  • Lasten urheilun tärkeät asiat
  • Mistä lisätietoa lasten ohjaamisesta

Ennakkotehtävät:

1. Käy tutustumassa Suunnittelen liikuntaa tai Suunnittelen treenejä palveluun

www.suunnittelenliikuntaa.fi, www.suunnittelentreeneja.fi

Palvelu on ilmainen, mutta edellyttää rekisteröitymisen ja kirjautumisen.

1. Kerro itsestäsi kouluttajalle: Nimi, seura, ikä, ohjauskokemus, lajituntemus.

Vastaa myös kysymykseen: Mitä odotat koulutukselta?

Lähetä tämä ennakkotehtävä kouluttajalle 15.1. mennessä sähköpostitse: maritta.helena@netikka.fi

Lisätietoja:     Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen, kouluttajaan tai Riitta

Ylihärsilään..

Tervetuloa koulutukseen!