Tervetuloa ohjaajaksi- koulutus Härmän Kuntokeskuksessa 20.3.2015

24.2.2015

Tervetuloa ohjaajaksi -koulutus Kauhavan Ylihärmässä

Liikunnan harrastaminen urheiluseuroissa on lasten ja nuorten suosituin harrastus – lähes puolet lapsista ja nuorista on mukana urheiluseurojen toiminnassa. Uudet koulutetut ohjaajat ovat tärkeitä, sillä heidän avullaan seurat voivat ottaa uusia lapsia ja nuoria mukaan toimintaansa ja samalla myös seuran toiminnan laatu paranee.

Tervetuloa ohjaajaksi -koulutus on starttikoulutus urheiluseurojen uusille ja aloittaville, pääasiassa 6 – 11-vuotiaiden lasten ohjaajille ja valmentajille.  Koulutuksessa keskustellaan ja etsitään yhdessä ratkaisuja mm. ryhmän hallintaan ja harjoituskerran suunnitteluun.

Koulutuksen tiedot

Koulutus järjestetään Kauhavan Wisan tilauksesta. Koulutus on avoin myös muiden seurojen osallistujille.

Aika:              Perjantaina 20.3.2015 klo 17.3020.30

Paikka:           Härmän Kuntokeskus, Vaasantie 22, Kauhavan Ylihärmä

Koulutuspaikkaan liittyvät kysymykset: Tuija Katajamäki, p. 040 562 5373.

Saavuthan ajoissa paikalle.

Kouluttaja      Kouluttajana toimii Maritta Nurmi.

Hinta              Koulutus on 5060 euroa / seura, riippuen osallistuvien seurojen määrästä

+ 10 euroa / osallistuja (= vihkon hinta). Koulutustilan kustannus (90 e) jaetaan osallistuvien seurojen kesken suhteessa osallistujamäärään. Laskutus seuroilta koulutuksen jälkeen.

Ilmoittautuminen Ilmoittaudu viimeistään ti 10.3. Tuija Katajamäelle, p. 040 562 5373 tai tuija.katajamaki@netikka.fi.

Tarvittavat ilmoittautumistiedot: Nimi, seura, ikä ja laskutusosoite.

Varusteet       Tarvitset koulutukseen mukaan mukavat sisäliikuntavarusteet ja muistiinpanovälineet.

Paikan päällä on mahdollisuus ostaa kahvit.

Koulutuksen keskeisiä teemoja ovat:

• Ohjaamisen perusteet: ryhmän hallinta ja harjoituskerran suunnittelu
  • Ohjaajana ja valmentajana toimiminen
  • Lasten urheilun tärkeät asiat
  • Mistä lisätietoa lasten ohjaamisesta

Ennakkotehtävät:

1. Käy tutustumassa Suunnittelen liikuntaa tai Suunnittelen treenejä palveluun

www.suunnittelenliikuntaa.fi, www.suunnittelentreeneja.fi

Palvelu on ilmainen, mutta edellyttää rekisteröitymisen ja kirjautumisen.

1. Kerro itsestäsi kouluttajalle: Nimi, seura, ikä, ohjauskokemus, lajituntemus.

Vastaa myös kysymykseen: Mitä odotat koulutukselta?

Lähetä tämä ennakkotehtävä kouluttajalle 16.3. mennessä sähköpostitse: maritta.helena@netikka.fi

Lisätietoja:     Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen, kouluttajaan tai Tuija

Katajamäkeen.

Tervetuloa koulutukseen!