Kestävyyslajien seurawebinaari etäyhteydellä – Monipuolisen harjoittelun hyödyt 25.10.2022

14.10.2022

Hiihtoliitto, Suunnistusliitto, Urheiluliitto sekä Ampumahiihtoliitto järjestävät yhteistyössä kestävyyslajien seurawebinaarin tiistaina 25.10. klo 18–19.30. Webinaarin aiheena on monipuolisen harjoittelun hyödyt valmennuksen ja kilpailun näkökulmasta. Aihetta omilla puheenvuoroillaan ovat pohjustamassa kestävyysurheiluvalmentajat Ari Nummela ja Jonne Kähkönen.

Useamman kestävyyslajin harrastaminen – onko se mahdollista?

Liitot yhdessä kannustavat monipuoliseen harjoitteluun ja monilajiseen seurayhteistyöhön sen tukena. Tule kuulemaan monipuolisen harjoittelun hyödyistä! Tilaisuus on ilmainen ja sopii niin nuorille urheilijoille, vanhemmille, valmentajille kuin muillekin aiheesta kiinnostuneille.

Ilmoittautuminen päättyy 25.10. klo 12.00

Linkki ilmoittautumiseen