Tervetuloa

Ajankohtaista

Hiihtoliitto, Suunnistusliitto, Urheiluliitto sekä Ampumahiihtoliitto järjestävät yhteistyössä kestävyyslajien seurawebinaarin tiistaina 25.10. klo 18–19.30. Webinaarin aiheena on monipuolisen harjoittelun hyödyt valmennuksen ja kilpailun näkökulmasta. Aihetta omilla puheenvuoroillaan ovat pohjustamassa kestävyysurheiluvalmentajat Ari Nummela ja Jonne Kähkönen.
Yhteisiä kestävyysjuoksuharjoituksia? Lasten ja nuorten leiritystä? Harjoitusaikataulujen yhteensovittamista tai yhteisiä tapahtumia? Miten kestävyysurheilun lajit voivat tehdä yhdessä enemmän.
Jos olet kiinnostunut OCAD-koulutuksesta, ilmoittaudu Suomisportin kautta koulutuksiin.
Hanki itsellesi päteevyys ohjaajakoulutuksessa tai opi valmennuksen perusteita. 1. Nuori Suunta ohjaajakoulutus etäkoulutus Teamsin kautta osa 1 10.-24.1.2022 2. Nuorten seuravalmennus suunnistusseurassa osa 2 sekä Teamsin kautta että lähitapaamisena 15.-16.1.2022
RSS ATOM