Saatekirje syyskokoukseen 2010

Pj. Pauli Anttilan saatekirje EpSu:n syyskokoukseen 2010

Eepee –lista toimii tällä hetkellä kohtuullisesti, kattaen joka seurasta joitakin. Muutama listan jäsen poistettiin, jos selkeästi huomasi että he ovat ulkolaisia roskapostin lähettäjiä.

Syyskokouksessa on edessä taas palkintojen jako:

Suunnistuksen kaikista neljästä toimintamuodosta palkitaan paras.

Erillisen kiertopokaalin saa tunnustuksena suunnistuksen saralla.

SM-kisoista palkitaan R1 mitalistit

Palkittavia kertyy 26, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalla.

Kokouksessa käsitellään lopullisesti ensi vuoden am-kisakalenteri ja päätetään siitä muutetaanko HiSu –viesti sprinttiviestiksi.

Edelliselle ei löydy järjestäjiä ja jälkimmäiselle löytyy. Täytyy sanoa että jos joku aikoo puolustaa vanhaa HiSu-viestiä, niin odotan hänen ottavan samalla järjestelyvuoron 2011.

Ensi vuodelta puuttuu latukisan järjestäjä, mikäli uusi rakenne hyväksytään. Muut ovat kunnossa ja ratifioidaan.

Myös 2012-14 kalenteri saanee lopullisen muotonsa.

Nyt kotisivulla (   http://epsu.sporttisaitti.com/  ) oleva kalenteri on kevätkokouksen päättämä ja siihen on kilpailupäällikkö Jari Harju sorvannut muutamia parannuksia.

Am-kisojen sarjajako tarkistetaan ja esittäisin uutena sarjana lasten kisoihin RRS8 (RRS6,RRS10?) leikkimielistä sarjaa eli näille ”saattaen vaihdettaville”. (Todellisuudessa erään ”vaarin” ehdotus)

Tehdään ohjeet am-kisoille, joiden yhteydessä on kansalliset.

Lähinnä siksi ettei am-kisat huku kansallisten tulospalveluun. Kun järjestäjä toimittaa ensisijaisesti am-kisojen tuloslistat lehteen, niin todelliset lehdenlukijat pääsevät käsiksi itseään kiinnostaviin tuloksiin. Ilkan lukijoita (Pohjalainenhan ei juuri lajistamme kirjoita) ei välttämättä kiinnosta se että SV:n Jörgen Wikholm voitti kansalliset KurikanJurvassa (Puustellinkankaalla), mutta jos aluemestari olikin Jarno Kallio-Könnö niin silmä saattaa viipyä tekstissä pidempään (sori näille kahdelle, että heidän nimeään satunnaisesti käytettiin).

Maakuntaviesti herättää keskustelu, entä jos todella yhdistettäisiin miehet ja naiset ja vietäisiin ”Halikko-tyylillä” homma sopivan nopeasti läpi? Samalla voisi pohtia sarjoja enemmän nuoria mukaan kutsuvaksi

Toivomme myös saavamme kokoukselle tulevien arvokisojen tilanneraporttia  -- aivan mielenkiinnosta.

Edelleen toivomme että uusia arvokisahankkeita tulee alueellemme hakuun

AV-ryhmästä saamme varmasti hyvän selonteon nyt kun testileiri on takana päin.

Keskustelun alla on myös jo lehdissä kirjoitettu huippuryhmä-seura. Jokainen suunnistaja jonka menetämme alueen ulkopuolelle on iso menestys.

Meidän on pystyttävä palvelemaan heitä niin valmennuksessa kuin kovan tason seurapalveluissa.

Epsun pj. Pauli Anttila